Op weg naar de Bridge over de River Kwai - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van ruckiesinthailand - WaarBenJij.nu Op weg naar de Bridge over de River Kwai - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van ruckiesinthailand - WaarBenJij.nu

Op weg naar de Bridge over de River Kwai

14 Juli 2015 | Thailand, Kanchanaburi

Zojuist zijn wij aangekomen per taxi vanuit Bangkok, een ritje van ongeveer 2 uur. Afgelopen zaterdag zijn wij na een prima vlucht in Bangkok gearriveerd. Hotel was gelegen aan de Khao San road in het centrum van Bangkok. Zeer levendige buurt met veel barretjes en eetstalletjes. Na het diner gingen de jongens nog op stap in de grensverleggende horeca; tal van nieuwe ervaringen opgedaan. Gisteren hebben de mannen een jongesdingetje gedaan. Wij hebben een ringplaats gekocht en gekeken bij het Thaiboksen. Bij het eerste gevecht al een zeer zuivere KO, gevolgd door nog 6 interessante gevechten. Veel respect gekregen voor het incasseringsvermogen van de vechters. Marjo is naar de pedicure geweest en kwam met blauw gelakte nageltjes terug. Het eten is geweldig en gevarieerd. Ik stuur later nog foto's en filmpjes door.

• 14 Juli 2015 - 19:59

Ingrid:

Wat leuk, ook een blog! Zijn we zelf net terug, gaan we weer een beetje met jullie mee :)
    Er komt van alles in mijn herinnering terug van 2007, wat een tijd geleden alweer.
    Nog een tip voor als jullie terugkomen in Bangkok: fietsen met Co van Kessel. Co is niet meer, maar de fietstochten nog wel. Zeker de moeite waard!
    Veel plezier daar!