Khao Sok National Park - Reisverslag uit Ban Sok, Thailand van ruckiesinthailand - WaarBenJij.nu Khao Sok National Park - Reisverslag uit Ban Sok, Thailand van ruckiesinthailand - WaarBenJij.nu

Khao Sok National Park

18 Juli 2015 | Thailand, Ban Sok

Gisteren zijn wij na een hele dag reizen ( minivan, vliegtuig en minivan) aangekomen in Khao Sok. Dit is een van de oudste regenwouden in de wereld en wij hebben 2 huisjes midden in de jungle. Gisterenavond hebben Mats en Jesse een vogelspin gevonden en deze op een tak meegenomen. Gelukkig wel voor het huisje weer vrijgelaten. In de huisjes moet alles worden afgesloten omdat anders de apen alles meenemen of slopen. Vanavond gaan wij met een gids een avondwandeling maken. Morgen gaan wij vogels kijken in de jungle. Overmorgen gaan wij een tweedaagse jungletocht maken met overnachting. Alles uiteraard onder primitieve omstandigheden waarbij wij slapen in een hangmat. De vakantie loopt op rolletjes en wij hebben het enorm naar onze zin.

• 18 Juli 2015 - 20:21

Lyda:

Goed om te lezen dat jullie het naar het zin hebben. Denk dat ik bij de vogelspin was afgehaakt.

• 18 Juli 2015 - 20:22

Lyda:

Hey er staat maar de helft van onze reactie. Iig veel plezier!
    Bert en lyda

• 19 Juli 2015 - 17:39

Margret:

leuk om jullie verhalen te lezem! zorgen jullie er wel voor dat er niet per ongeluk een vogelspinnetje mee terugkomt? groetjes Margret