Duiken op Koh Tao - Reisverslag uit Ban Mae Hat, Thailand van ruckiesinthailand - WaarBenJij.nu Duiken op Koh Tao - Reisverslag uit Ban Mae Hat, Thailand van ruckiesinthailand - WaarBenJij.nu

Duiken op Koh Tao

25 Juli 2015 | Thailand, Ban Mae Hat

Het heeft eventjes geduurd sinds mijn laatste verslag maar hier de laatste belevenissen. Vanaf Khao Sok zijn wij met bus en snelle ferry naar het eiland Koh Tao afgereisd. Dit is echt een "duikerseiland". Marjo en Mats zijn bezig met de Open Water cursus en krijgen morgen hun duikbrevet. Ondertussen hebben Jesse en ik diverse fundives gemaakt en veel verschillende tropische vissen gezien; het blijft prachtig onder water. Morgen hebben Marjo en Mats de afsluitende duiken en gaan wij met ze mee. 's Avonds gaan de mannen op stap in de plaatselijke horeca. Schijnt erg leuk te zijn omdat er veel nationaliteiten zijn. Jesse heeft meegedaan aan een limbo danswedstrijd en deze ook nog gewonnen! Wij blijven hier nog 3 nachten en gaan dan terug naar Bangkok. Dit wordt een dagvullende reis met ferry en bus. In Bangkok blijven we tot vrijdag 31 juli en verwachten diezelfde dag om 18.45 aan te komen. Tot dan!

• 25 Juli 2015 - 16:00

Ingrid:

Missie geslaagd, allemaal naar huis met een PADI op zak!
    Geniet de laatste dagen nog maar lekker van jullie welverdiende vakantie.
    Groetjes van Rob en Ingrid

• 25 Juli 2015 - 19:04

Rie Scheffer:

leuk dat jullie het naar de zin hebben en veel zien
    hoop dat het goed is geniet er van
    en een goede terug reis
    gr pa en ma